mandag 27. februar 2012

Utplassering

I dag hadde jeg min første dag på Living! Jeg ble helt slått i bakken over hvor stort det faktisk var der. I butikken er det
6 TUSEN km2 og fra ende til ende er det 250 m. Og det jobber bare 37 personer der. De selger møbler og interiør. Det må være flere hundre utstillinger (tror jeg) av forskjellige ting og tang der. Nedenfor ser dere noen utstillinger. 

Jeg jobber med to flinke dekoratører og i dag har vi drevet og bygget om det steder der de selger møbler til gang/entre. Ting ble skrudd ned fra veggene og sparklet igjen hullene. for så å male noen av veggene. Det blir ganske kult! skal legge ut før-og etter bilde når vi er ferdige! Og de jeg jobber med er de eneste ansatte på Living som jobber med auto-cad! det var kult. De tegner opp hvordan de vil ha utstillingen i en plan, ikke noe 3D for det har de ikke tid til. Så jobber de ut ifra tegningen og gjør som det er vist. Da blir det også enklere å forklare for de andre som jobber der, hvordan det kommer til å bli. 

OG på vei til Trondheim møtte jeg noen fine elger:) Hei inge! 


Her kommer en del bilder fra butikken! Trykk på bildene så blir de større.






  
Lampe avdelignen!! Sykt mange fine lamper her, jeg er forelsket!



OG!! når jeg var på vei for å dra hjem, kom det en merkelig fyr bort til meg og ga meg 20 kokosboller!! Må si det er godt å kose seg med etter å ha gått i en så stor butikk i mange timer 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar