onsdag 29. februar 2012

skruer..

I dag har vi jobbet videre med prosjektet gang/entre. Jeg laget sju utstillinger med gang/entre som tema. Det var bestemt hvilke møbelserie jeg skulle ha på de forskjellige stedene. (der malte jeg med forskjellige farger i går, det synes på buksa mi...) Jeg har skudd så mange ting opp på veggene og er sykt glad for at møblene fra Living ikke er flatpakke!!! Og jeg skrudde en skrue gjennom fingeren min... (ikke tvers gjennom, men på tuppen)  Legger ut bilder av det når alt blir ferdig! Prosjektet varer ut uka. 
OG Living gir ut en del ting som de ikke kan selge, som møbler som er skadet osv. Så i dag hadde jeg med meg en fjøl, 24 kjøkkenglass og mange kule lysestaker til hybelen til kjæresten min! Glassene var bare møkkete inne innpakningen og fjølen hadde en sprekk, men tror han ble glad likevel! Jeg kunne også tatt flere ting som liftgardiner, men hadde ikke så stor plass i armene mine. Håper det kommer flere ting i morgen, som er skadet!

2 kommentarer: