mandag 21. mai 2012

Snart ferdig med siste oppgave!!!

På onsdag, om to dager, skal Heidemannsgate 1 oppgaven vår leveres inn. Vi ligger greit an, har igjen å samle alt til en fin presentasjon. Tror det blir veldig bra! På torsdagen skal vi ha en presentasjon ovenfor lærerne og på fredag får vi kanskje komme til kommunen og legge fram prosjektet vårt. Jeg håper vi får komme dit, faller prosjektet i smak kan det bli en realitet! Hvor kult hadde ikke det vært, å ha en cafè nede ved Koigen som "bare noen ungdommer" har designet. Det hadde iallefall hvert bra for Hamar som by, å få et nytt samlingsobjekt nede ved Mjøsa.

 
Her er inspirasjonen vår ute,
vi skal bruke mange farger og FERMOB!


Etter denne oppgaven er det siste repetisjon før EKSAMEN som er om to uker. Jeg gruer meg veldig, i og med at jeg ikke har fått jobbe med en oppgave alene etter prøveeksamen. Og da hadde jeg jo så og si hjernerystelse, og det gikk ikke så bra.. 

Forresten har vi også vært russ nå i tre uker, og vi lever enda. Eller mesteparten, har fått en liten etter reaksjon på hjernerystelsen.. Hodet mitt er blitt godt utsatt i russetiden, og har blant annet blitt skallet ned og har fått en dør i hodet. Men det stopper ikke meg, jeg skal klare eksamen likevel :) 


Den utrolig fine russebilen vår.
ja.. vi var bare to eiere, Simen ville ikke være med... 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar