lørdag 2. juni 2012

Inspirasjonstur til Trysil!

Fredag var vi og 2. klasse interiør på tur til Trysil for å få omvisning på hotellene Radiosseon Blue og Park inn  Resort. Radiosseon Blue ble bygget i 2008 og Park inn tok inspirasjon og rettet på det de syntes var feil med det hotellet, og ble åpnet jul 2011. Begge hotellene hadde morderne, romslig og norsk design. Men må si at jeg likte Radiossen Blue best, siden det var mer elegant og ikke så "hytte på fjellet". 


Her er noen bilder :) 


Først fra Park inn Resort 


inngangen (høyt under taket, hang
3 like lamper over hverandre av den du ser)

fin dekor i taket

vi fant en et kult lekerom!!! 

en stilig peis med glass på baksiden 




litt av innredningen på leilighetene. 



Også Radisson Blue Resort 


fra en av rommene 


Her står vi i øverste etasje og titter ned i lobbyen. 

Fra en av Prestige Penthouse leiligheten  





Også fikk vi komme inn i The Royal Suite...



en utrolig stilig peis!


Dusjen!!! rund og kult belyst 

Hovedsoverommet med høy takhøyde og mangee vinduer!! 

Vi fikk også komme inn Skybaren, i øverste etasje




Nok en stilig peis!! 

Turen var veldig inspirerende og jeg fikk lyst til å innrede hytter igjen! På vei hjem var noen også veldig trøtte... 



Nå er det full fokus på eksamen, og jeg har valgt kjøkkenet på Brinken huset. Gleder meg veldig til å få alt jeg har i hodet ned på ark!! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar