torsdag 1. mars 2012

En handy dekoratør

Når jeg er på Living er det som å være på et treningssenter og trene vekter. Bytter bare ut vektene med varer som skal hit og dit. Best for Living at jeg drar derifra med flere muskler i armene mine enn da jeg kom! I dag har jeg da løftet på ting og plassert de riktig. Fikk forresten sånn 6 stk. stoler over meg når jeg skulle ta de ned fra lageret(kløna vettu)!!!! 
En dekoratør er ikke bare den som pynter, planlegger og tenker. Det er også de som gjør alt til virkelig, som å bære møbler, bytte ut hyller og male vegger. Som Elin (hu jeg henger med) sa i dag... "Å pynte er bare 3% av jobben. Vi er egentlig alt fra snekker, vaktmester, dataingeniør, selger, den som sitter på den meste produktinformasjonen og de som styler!" Og hun har så rett!! Men jeg storkoser meg her, selv om det er mye tunge løft. 


I dag fikk jeg med meg nok en gang 24 kjøkkenglass(håper mor blir glad nå) ildfast form og flere lysestaker! Jeg er glad jeg kjørte bil hit, jeg hadde ikke fått med meg alt hjem om jeg måtte tatt tog/buss. 


Og det kuleste som skjedde i dag var når REMA 1000 hadde en åpning rett under oss! Der var det mange mennesker og mange som slo på trommer! Og for å være litt ekstra morsomme kuttet de ned en stor plakat som skulle være en giga strekkode, med MOTORSAG! det var kult, de kutter stadig prisene!
Og jeg fikk et gratis nystekt brød!  

Legger ut litt flere bilder av det fine varehuset :)







på veggen er det klistret opp avispapir som dekorasjon på kontoravdelingen! tror det var en stor jobb. 






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar