fredag 2. mars 2012

Halvveis i utplasseringa!

I dag fikk jeg gå kjempe tidlig! klokken to(jobber fra 8.00-15.30) Det ble litt teit i dag, siden jeg fikk i oppgave å henge opp en del klokker, som jeg kommer tilbake til. Mens de andre kunne kose seg med siste stylingen av utstillingene. Men synes klokkeutstillingen jeg lagde ble kjempe kul. Så alt i alt ble det greit, til slutt.. For jeg har en del problemer med å skjønne meg på skrutrekkere... Brukte 1,5 t. på å få inn de første 6 skruene... Høres ikke så handy ut lenger! Jeg fikk litt problemer med å holde skruene, ettersom jeg har et vondt sår på pekefingeren. Men så fikk jeg et tips som gjorde alt mye lettere for meg. Jeg hang opp hele 22 klokker på en vegg, og alle ansatte ble kjempeglade! De har aldri hatt en utstilling av klokkene, de har bare ligget på noen hyller.. Når klokkene var på plass, gikk jeg litt rundt og tok flere bilder! 
OG BRANNALARMEN GIKK!! Det hørtes ut som en sel.. alle måtte ut av bygningen og det ble et kaos for alle som handla på Rema 1000. De måtte jo gå fra handlekurvene sine. Spennende dager på jobb hvertfall! 
Og jeg tok med meg noen fine liftgardiner hjem. Når jeg kom til den fine bilen fant jeg ut at det egentlig ikke var plass til de, men jeg fikk de da inn til slutt. 

Her kommer bilder av utstillingene og avdelingen vi har jobbet med. Først bilde av hvordan det så ut før vi startet- et stort kaos! 



Her kommer bilder når det er så og si ferdig! mer ryddig nå! Mangler bare litt produkter i noen hyller.


Her er utstillingene jeg har jobbet med og malt.





Denne mangler en skohylle, men vi har ikke fått den inn enda.







Her er klokkeutstillinga jeg jobbet med alene i dag! flink er jeg :)




Nå skal jeg ta en velfortjent helg i Trondheim.

1 kommentar: