tirsdag 6. mars 2012

Slappe dager!

I går fikk jeg i oppgave å re opp noen køyesenger/familiesenger. Jeg fant sengetøy som passet, og strøk de i 1,5 time! De ville nemlig ha 9 dyner opp i 4 senger... Jeg pyntet med bamser til slutt. Jeg skal legge ut bilder senere, orker ikke nå! 
Jeg ble ferdig litt tidligere enn de andre hadde tenkt, men da var de på et møte. Så jeg gikk rundt i butikken noen timer og koste meg med de fine møblene og kakao.


I dag har jeg vært syk!! Og det er så typisk, for i dag behøvde jeg ikke å møte opp før ni.. Holdt meg heller våken hele natten med litt spysjuken, KOSELIG! Nå føler jeg meg bedre, men veldig slapp i kroppen. Satser på at det blir bedre i morgen, for vi skal arbeide med å style møbelutstillinger(tror jeg)
OG... mobilen min har dødd! Jeg har en teit knapp som ikke funker, den som slår den på og av... Og i dag når jeg skulle ringe Living og fortelle at jeg ikke kunne komme.. jo, da døde den! Så jeg får ikke skrudd den på igjen.


Typisk min uflaks! 

(innlegget virka sint ut kanskje, men ække det!
synes bare synd på meg sjæl) 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar