tirsdag 13. mars 2012

tilbake til det normale livet!

Etter å ha levd på skyene i to uker, er jeg nå tilbake på skolen. Vi fikk med en gang en ny oppgave! URA!! dette er et hus hvor vi skal innrede stue, kjøkken og et kontor. Det ene familiemedlemmet er rullestolbruker, og da må vi ta hensyn til dette. Det høres ut som en morsom og litt krevende oppgave, ettersom vi ikke har hatt innredning for rullestolbrukere før, bare ren teori. Vi har tre uker på oss med denne oppgaven! 


I dag har vi vært på besøk hos I.A Torgersen, en tekstildesigner i Løten. I "Ura oppgaven" er beboerne nemlig opptatt av tekstiler, så vi må ta hensyn til det også. Det var et spennende møte, og vi fikk vite veldig mye om forskjellige kvaliteter på stoff og en god del om akustikk i rom. Hun virket som en veldig klok dame med god erfaring. Når hun snakket fikk hun meg til å konsentrere mye om det hun snakket om, og hun fikk respekt med en gang! Hadde tenkt å legge inn et bilde av hun som jeg fant på nettsiden dems, www.ia-torgersen.no, men min høyre museknapp funker ikke.. og jeg kan ingen andre måter å lagre et bilde på fra nett. 



Og nå jobber jeg også med en rapport som skal handle om oppholde mitt på utplasseringen. Skal legge ut et innlegg om det, når jeg blir ferdig. Er frist om en uke(neste tirsdag)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar