fredag 9. mars 2012

Siste dagen på Living!!

I dag var det min siste dag. Jeg tok bilen og kjørte E6 veien til butikken, det tar sånn 6-10 min. Parkerte i garasjen, siden det regna.. Gikk inn den hemmelige døra og tok heisen opp. Tok av meg den grønne jakke og møtte Elin og Elinor..

Tulla, skal ikke skrive totalt referat! bare nesten.. 
Fikk i oppgave å style innvendig i et stoooooort skap og et bord. Etter det skulle jeg bare rydde det pent, etter all søpla vi ikke ville ha der mer! Fortsatt på Klassisk. Det gikk fort, rakk å style ferdig før radioen ble slått av (den blir slått av 10, det er da butikken åpner.) Gikk med søppel og noen hyggelige folk ville gjøre jobben for meg på lageret! Så skulle jeg kjøre ut noen bøker (400-500) til deko- rommet. (bøkene er brukt som styling i det store skapet før.) Det er der Elin og Elinor har kontor (dekoratørene) Måtte bruke to handlekurver som svinger til venstre hele tiden. Deko-rommet er selvfølgelig på andre siden av butikken.. Så var det å gå 250 m med en vogn som nesten ikke ville fram, og som var veldig tung! Heldigvis møtte jeg på vaskemannen som ikke kunne norsk.. Han ga meg et blomster klistremerke på hånda. Følte jeg fikk superkrefter og løp videre!! Når jeg kom fram fikk jeg beskjed om at jeg like godt kunne legge de inn i en hylle! da ble jeg sliten!!
Ferdig og fikk beskjed om at jeg kunne ta tidlig helg, ferdig altså! Sa hade og de ga meg et gavekort på 200 kr. 


For første gang ruslet jeg rundt i butikken som en kunde, og slet med å finne ut hva jeg skulle kjøpe! Det føltes rart, jeg visste jo hvor nesten alt var og hvordan det så ut. Jeg kjøpte med tre fin fine lykter. Det var litt rart å si hade, men også godt. Fikk en god klem av Dick, som er den kuleste og snilleste i butikken. Han er forresten fra Espa, og har kanskje bodd i samme hus som min oldefar.. snodig :) 









Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar